Newsletter

1. Vybral jsem si určité zboží, jak dlouho bude trvat dodání?

U zboží, kde není uveden termín dodání (počet dní), je termín dodání zpravidla 1-2 dny od zaslání objednávky – platí hlavně pro výdejní místa Uloženka. V ostatních případech se doba dodání může lišit dle dopravce (Česká pošta, Toptrans).

 

2. Co znamená u zboží „termín dodání a počet dní"?

Je-li toto uvedeno u zboží, znamená to, že zboží je na skladě u dodavatele a bude Vám doručeno do uvedeného počtu pracovních dní od zaslání objednávky.

 

3. Je nutné se pro nákup v e-shopu registrovat?

Není nutné se registrovat, ale registrací můžete čerpat nabízené výhody.

 

4. Jakým způsobem můžu platit?

Platba je možná dobírkou, v případě převzetí zboží na pobočkách Uloženka je samozřejmě možné zaplatit hotově nebo kreditní kartou. U dopravce Toptrans (autoboxy) je možno platit pouze v hotovosti!

 

5. Jak mi bude zboží z e-shopu doručeno?

Vybrat si můžete ze 4 možností. Doručení Českou poštou, přepravní společností Toptrans (nadměrné zásilky - autoboxy) nebo osobním odběrem na pobočkách Uloženky (více jak 80 výdejních míst po celé ČR). Nově lze osobně vyzvednout střešní boxy v Líních – Sulkově a v Sušici (bez poplatku).

 

6. Jsem z Plzně nebo z okolí – mohu si někde zboží osobně vyzvednout?

Ano, je to možné – pouze však po předchozí domluvě.  Veškeré nabízené zboží si můžete vyzvednout v sídle obchodu, na adrese: V Zahrádkách 463 Líně –Sulkov. Zboží musíte předem objednané – není zde kamenná prodejna ani sklad. Lze platit pouze v hotovosti.

 

 7. Pokud mi zboží nebude sedět, můžu ho vrátit nebo vyměnit?

Ano, veškeré zboží je možné vrátit nebo vyměnit do 14-ti dnů od koupě - viz. Obchodní podmínky.


8. Jak mohu zboží reklamovat?

Pokuď je zboží nefukční, neúplné či vykazuje nějakou vadu, je možné uplatnit reklamaci. Jak postupovat? Stačí vyplnit příslušný formulář a společně z reklamovaným zbožím zaslat k nám. Více info a zmíněné formuláře najdete v obchodních podmínkách.


9. Vybral jsem si zboží, ale nenašel jsem ho ve Vašem e-shopu. Je možné ho i přesto objednat?

Ano, jsme schopni zajistit prakticky jakékoliv zboží pro motorkáře i automobilisty (náhradní díly, pneu, příslušenství atd.). Stačí poslat poptávku na e-mail: info@funmoto.cz  a my Vám zašleme cenovou nabídku.

 

10. Do kolika hodin můžu objednávat, abych měl zboží, které máte skladem doručené druhý den?

Limitní čas pro odeslání zboží je 10:00, po této hodině k nám přijíždí přepravní služby a odváží balíky. Objednávky přijaté po této hodině jsou expedovány až následující pracovní den (platí pro zboží "skladem").

 


Košík  

Nákupní košík je prázdny

Doručení 0 Kč
K úhradě 0 Kč

Košík Objednávka

REKLAMA